introductie - Reisverslag uit Doornenburg, Nederland van Ivo Melchers - WaarBenJij.nu introductie - Reisverslag uit Doornenburg, Nederland van Ivo Melchers - WaarBenJij.nu

introductie

Door: Ivo melchers

Blijf op de hoogte en volg Ivo

03 Januari 2018 | Nederland, Doornenburg

Hallo, ik ben Ivo Melchers en ik ben vijftien jaar oud. Ik zit op het OBC in Bemmel waar ik op dit moment in de vierde klas zit van het VWO tweetalig. Komende februari ga ik met een groep op reis naar Zuid-Afrika. Deze reis wordt ook wel ''International Work Experience'' genoemd. We gaan onder andere een lesje geven aan leerlingen van Zuid-Afrika en we komen zelfs in contact met de mensen daar. Er is natuurlijk een heel groot verschil tussen de cultuur van Nederland en Zuid-Afrika en ik ben heel benieuwd om die cultuur te zien in Zuid-Afrika. Zuid-Afrika is een van de meest ontwikkelde landen van het continent Afrika maar de armoede- en misdaadcijfers blijven hoog. Er zijn ook zeer grote tegenstellingen tussen arm en rijk en dat lijkt me wel indrukwekkend om te zien. Dit is in Nederland natuurlijk heel anders. Zuid-Afrika heeft ook heel veel mooie bezienswaardigheden en een mooi landschap. Al met al kan je wel zeker zeggen dat ik heel veel zin om dit alles te zien/mee te maken. Ik kan niet wachten tot 9 februari!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ivo

Actief sinds 09 Sept. 2017
Verslag gelezen: 373
Totaal aantal bezoekers 606

Voorgaande reizen:

09 Februari 2018 - 24 Februari 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: